ФІЗИКО-ХІМІЧНИЙ ВЕКТОР ІНТЕГРАЦІЇ

No Comments
Освітній код сучасності запрограмований на інтеграційні знання здобувачів освіти. Інтегровані предметні тижні – один із шляхів реалізації
діяльнісного підходу при вивченні природничих дисциплін. Тиждень хімії та фізики в ЗОШ І-ІІІ ст. №4 розпочався виставкою персональних публікацій
учнів 7-10 класів. Панорама «Захоплюючий світ хімії та фізики» розкрила деякі таємниці атомів, молекул та різноманітних речовин Всесвіту.
Наукова платформа шкільної освіторії була представлена міні-конференцією «Світлини з турнірних випробувань». Члени команди юних
хіміків (Поліщук А., Рудик Т., Степанюк О., Кучинська О.) презентували свої доповіді під іншим кутом перезавантаження та переосмислення ( у 2017 році
команда хіміків в обласних турнірних випробуваннях виборола ІV місце).
Переконливим підтвердженням отриманих знань та своєрідним рушієм наукового пізнання світу у фізико-хімічній площині стала екскурсія на ХАЄС
для учнів 9-10 класів (ініціатором та організатором є управління освіти виконавчого комітету Славутської міської ради, методист ІМЦ Сиропятова З.І.).
Найактивнішим учасником екскурсії щодо підтримання наукової дискусії став Гедзюк А.
Сучасний формат здобуття знань у просторі інформаційних технологій розкрився через мобільний QR-код «Фізико-хічних геймерів». Шкільна Wi-Fi
зона, згідно встановленої часової моделі, дозволила учням 7-11 класів перевірити особисту якість знань та власні можливості їх здобування в
інтегрованій площині. Прозорість результативності дала можливість об’єктивно визначити найкращих учнів покоління Z за версією шкільного предметного
тижня. Ними стали: Іпатова В., Миронюк Д., Тихонець В., Нікітчук М..
Кульмінаційним моментом фізико-хімічної інтеграції було підбиття підсумків та нагородження учасників та переможців.
Categories: Новини шкіл

Залишити відповідь