Рекомендації серпневої конференції

No Comments

Рекомендації серпневої конференції

керівників закладів та установ освіти, педагогічних працівників міста

«Освіта Славути – простір успіху:  пріоритети та стратегія розвитку»

        Заслухавши  і обговоривши доповідь начальника управління освіти виконавчого комітету Славутської міської ради Перепелиці Ельміри Миколаївни  та виступаючих,  учасники педагогічної конференції рекомендують у 2017/2018 навчальному році спрямувати роботу на:

  • Впровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».
  • Реалізацію Державного стандарту початкової загальної освіти, Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти,   оновлених програм.
  • Реалізацію Стратегії національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки.
  • Реалізацію Програми розвитку освіти м. Славути на 2017-2021 роки.
  • Забезпечення права учнів на повну загальну середню освіту та рівного доступу до якісної освіти.
  • Створення сучасного освітнього середовища на засадах особистісно-орієнтованої моделі освіти.
  • Модернізацію змісту освіти, використання компетентнісного підходу до оцінювання її результатів, орієнтацію на розвиток особистості кожної дитини з урахуванням її задатків, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей.
  • Забезпечення наступності між усіма ланками освіти.
  • Аналіз та моніторинг якості освіти, рівня навчальних досягнень учнів, упровадження сучасних освітніх систем і технологій, перспективних методів організації навчання та виховання.
  • Модернізацію методичної роботи, поширення нових педагогічних ідей, виявлення творчих педагогів  шляхом їх участі в  педагогічних конкурсах, виставках, методичних заходах різних рівнів.
  • Підвищення професійної компетентності педагогів, у тому числі шляхом неформальної та інформальної освіти.
  • Ідентифікацію, підтримку та розвиток обдарованих дітей, які володіють інтелектуальним та творчим потенціалом. Залучення обдарованої молоді до участі в учнівських інтелектуальних змаганнях (олімпіад, конкурсів Малої академії наук, турнірів, інтерактивних та інших конкурсів).
  • Створення інклюзивного середовища відповідно до запитів громади міста.
  • Популяризація здорового способу життя, створення сприятливого середовища для фізичного та емоційного розвитку дітей.
  • Розширення співпраці між учителем, учнем, батьками на засадах «педагогіки партнерства».
  • Налагодження тісних зв’язків соціально-педагогічного партнерства між закладами міста та з усіма зацікавленими фізичними та юридичними особами у вихованні підростаючого покоління.
  • Широке залучення батьківської громадськості до управління навчальним закладом.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *